Зробивши певний аналіз оголошень можна дійти до висновку чому одні ефективні, а інші залишаються без уваги. В основному неефективність оголошення полягає в неправильній подачі самого оголошення та підході до цього здавалось простого питання. Тому далі пропонується розглянути поради, які допоможуть вашим оголошенням стати більш привабливішими, щоб швидше знайти покупця.
- Давайте детальний опис. Вибравши потрібний регіон та рубрику необхідно дати максимально правдиву інформацію про товар чи послугу. Акцентуйте увагу на перевагах, при цьому не забувайте про недоліки, це допоможе зекономити час для вас та покупця. Важливо писати грамотно та не скорочувати слова. Наприклад, оголошення про квартиру буде ефективнішим, коли автор описав квартиру, меблі в кожній кімнаті, транспорний зв'язок, умови та вартість. Ніж оголошення: "3к.кв. в СПб, б.цег., пл. 65 м.кв" - погодьтесь не захоплює увагу.
- Додайте фотографії. Оголошення без фото це прохання клієнтів купити "кота у мішку". Фото мають бути якісні, це підвищить шанси на успіх. Додавайте кілька фотографій з різних ракурсів. На нашій дошці оголошень REGO.in.ua ви можете розмістити 8 зображень, цього достатньо, щоб показати товар з усіх сторін.
- Встановіть адекватну ціну. Якщо бажаєте продати швидше - встановіть ціну нижче, ніж в інших оголошеннях. Подивіться ціни схожих пропозицій. Обов'язково встановлюйте реальну ціну, Просто "Договірна" спрацює тільки в разі продажу ексклюзивного товару, але якщо ваш товар має конкурентні пропозиції варто вказувати конкретну цыну.
- Вселяйте довіру. Залишайте тільки правдиву інформацію про себе, товар чи пуслугу. Підписи "Петя Петя", "космонавт" не викликають довіри у вашого потенційного клієнта. Ви б теж не захотіли орендувати квартиру, наприклад, в "пінокіо".
- Пам'ятайте, для кого ви пишите. Уявіть собі, як виглядає ваш покупець. А потім підберіть саме ті слова, які б він хотів побачити. Наприклад ви шукаєте господаря для цуценя. Хто частіше всього шукає песиків? Так, діти. Тому діти чи підлітки краще відреагують на оголошення "Пухнастик, доброзичливий песик 1,5року, шукає хороших власників. Він буде вашим вірним і ласкавим другом!". Використовуйте ключові слова, за якими покупці, скоріше всього, будуть шукати подібний товар в пошукових системах.
Добавте до свого оголошення родзинку, навіть якщо у вас сама буденна пропозиція. Згадайте, скільки позитивних емоцій приніс вам той чи інший товар, які зпогади повязані з ним. Роскажіть про них потенційним покупцям.
Коментарі